Post by etsautropwolfnylp on Mar 8, 2022 20:29:07 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Blossom Blast Saga ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Blossom Blast Saga IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ervaring ▞▞▞
▞▞▞ Blossom Blast Saga 2022 version ▞▞▞
Kan level 281 niet starten! Ontzettend vervelend. Kan dit worden opgelost? Is er een update nodig?
Jullie zeggen dat je tot level 126 kan komen? Ik dacht dat er minder levels waren! Of is er soms een nieuwe update...?
Ik heb genoten van de game voordat de game niet verder kon vanaf stage 243 en toen heb ik de app geüpdatet, maar helaas gaat hij nu uit wanneer ik me aanmeld bij de app, ik kan zelfs helemaal niet spelen.
Hou echt van dit spel. Helaas kwam ik op niveau 419 en om de een of andere reden bevroor het en begon het uiteindelijk opnieuw op niveau 1, je kunt je voorstellen wat ik zei !! Ik weet niet of ik het aankan om het allemaal nog eens mee te maken.
Dit spel wordt saai omdat ik nu level 1040 ben. En alle dagelijkse prijzen zijn weg en het is heel erg moeilijk om een level te halen zonder gereedschap (Helping rewards). Vele maanden voordat er een kaart met beloningen was en om de beloningen te krijgen die we de dagelijkse taken moesten doen, was het een heel mooie ervaring. Ik hou heel veel van dat spel. Maar nu is het weg na de updates. Ik smeek je, breng die taken alsjeblieft weer mee. Het was heel lief. Het was als je geweldige bloesem. Houd hier rekening mee
slecht
De recente onvermijdelijke verplichte update verwijderde hoge scores zonder goede reden, waardoor de reden om zelfs maar een scoresysteem te HEBBEN, en dus het punt van het spel, om punten te KRIJGEN, werd verwijderd. Spelen de gameprogrammeurs hun eigen games, ik vermoed dat ze dat niet doen, anders zouden ze weten dat dit een groot probleem is. King heeft de gewoonte om hun spellen te veranderen zodra ze erg populair worden en maakt ze altijd ERGER. Waarom verwijderen ze steeds het enige dat hun games leuk en uitdagend maakte?
Heerlijk ontspannen.
Wauw, ik hou van dit spel! En ik win zelfs alle niveaus, ontwikkelaar, je bent de beste spelmaker! Jongens, kom op download dit spel of je gaat het plezier van deze Blossom Blast Saga missen!! 💙💜🥳
dit is echt een super leuk spel je kan beloningen krijg en dat is super gaff complimenten voor de makers
Heel leuk
Jammer dat het spel niet meer opstart want het is wel een super spel als het spel gewoon doet!
Kan niet meer spelen. Loopt enorm bij beladen.
Ik geniet echt van het spel, maar ik hou er niet van om een uur te moeten wachten om een enkel leven te krijgen. Ik kan niet zoveel spelen als ik zou willen, tenzij ik geld voor mijn leven uitgeef.
Ik vind het erg leuk dat de levels uitdagend zijn, maar niet onmogelijk om te halen. Zet me aan het denken maar is erg ontspannend.
Blossom Blast Saga ง่ายๆ rsqq
Spel ten opzichte van leuk maar het loopt vast..geluid valt weg en soms beeld valt weg.Jammer want het is leuk spel. Heb het eerder gespeeld in vorige versies ..geen problemen gehad.
heel leuk spel en prachtig om te zien als de bloemen open bloeien !
De app verwijderd omdat het mentaal verontrustend is. Omdat ze het te moeilijk maakten om naar het volgende niveau te gaan zonder de krachten te kopen. Het spel is commercieel geworden. Tenzij u betaalt, kunt u geen vooruitgang boeken. Te veel frustratie om zonder krachten naar de volgende niveaus te gaan. Ook heeft een recente upgrade mijn bestaande bevoegdheden weggenomen. Te frustrerend.
een heerlijkspel
Leuke en uitdagende levels
キャンディークラッシュフレンズ ミニゲーム xrcz
level 126 is niet te doen!!!
Blossom Blast Saga عمومی bgu
Hoewel het een uitdaging kan zijn, waardoor je terug blijft komen voor meer, en het is erg mooi en leuk... Ik wou dat er manieren waren om goudstaven en extraatjes te verdienen, in plaats van ervoor te betalen. Ook een vorm van berichten sturen naar de andere spelers zou het veel beter maken.
Dit WAS mijn favoriete spel, maar sinds je hebt geüpdatet, veroorzaakt het alleen maar problemen. Ik kan niet met mijn vrienden spelen, het houdt mijn score niet bij en als ik meer ballen probeer te krijgen, blijft het zeggen wachten op de server, sorteer het alsjeblieft.
Blijft hangen bij openen
Blossom Blast Saga Ajanviete rcj
Wat is er gebeurd met de dagelijkse geschenken, afgezien van wat we krijgen en waarom bieden we geen verrassingsgeschenken tijdens het spelen als dat nodig is, vooral wanneer je het het meest nodig hebt? Heb je de keuze om een verzamelde ster of punten in te ruilen of rechtstreeks te delen met een gekozen rivaal?
Leuk en instructies
Was enthousiast, maar zit al een paar dagen vast op 107 niet te doen ,ik denk dat het spel zo van mijn mob verwijderd wordt spel moet geen ergenis geven ,maar ontspanning zo ik heb hem er af gegooid ,wat een ellendige game ,bha moet ontspanning zijn
Moest deze game verwijderen en vervolgens opnieuw installeren omdat ik geen levens kon verzenden of ontvangen. Ik ben al mijn gaven kwijt en moet niveaus herhalen die ik al had voltooid. Verzonden talloze e-mails met het verzoek om mijn geschenken terug en niets.
Ik geniet van het spel, maar ik mis de dagelijkse bonussen. Ik vond het leuk om elke dag 18 levels te spelen voor een beloning. Ik wil het niet zo vaak spelen omdat dat is weggenomen toen ik de update deed.
Ik begrijp gewoon niet waarom ik met deze game geen verbinding kan maken met Facebook, met alle andere games die ik kan. maar om de een of andere reden niet deze
Leuk om te doen
Leuk spel maar het is balen dat ik geen hulpvragen kan sturen (ik weet niet waarom) bij een wegversperring en niemand een oplossing lijkt te hebben
Geldhongerige koning-ontwikkelaars weer aan het werk. Ze namen de dagprijzen mee. Sommige niveaus zijn belachelijk moeilijk en lijken bijna onmogelijk om te halen.Die stomme bijen op sommige niveaus zijn een belemmering en helpen niet. Erg teleurgesteld.
Teleurgesteld 😔😔😔 Waarom niet gratis geven voor goud ?? Al honderden niveaus, er is nog steeds geen goudbeurs, erg teleurgesteld. Andere spellen hebben verschillende voordelen.
Helaas vanaf level 126 wordt het onmogelijk dus weg ermee!Ik zit nu al weken vast op niveau 126 dat niveau is onmogelijk
Uitstekend werk in dit spel. Ik speel dit spel 1.000 (elke dag... eerlijk gezegd). Ga door met het markeren van alle bloemen en maak ze lichter, en geef een "LANGER" speeltijd om de bloemen te laten knallen. Nogmaals, dit is mijn nummer 1 spel dat ik de hele tijd speel. Ik speel dit zelfde spel "al jaren" en ik word er nog steeds de hele tijd naar aangetrokken. Ga zo door met het goede werk, en markeer alle bloemen, en laat ons spelers een langere tijd hebben om te spelen om het spel te beëindigen".?
Ik gaf het een lage score, want om levens te ontvangen moet je aangemeld zijn op Facebook. Vroeger speelde ik het de hele tijd, maar nu speel ik het spel nauwelijks omdat je gedwongen bent op Facebook te zijn. Ik kan er niet tegen om gedwongen te worden iets te downloaden waar ik niet bij wil zijn, alleen maar om van het spel te genieten.
Blossom Blast Saga Казуальные wec